måndag 4 april 2011

Frida får snart spunk

Shit alltså, snacka om att jag är typ söndertrasad. Har försökt sova ordentligt nu i en vecka, men blir ju aldrig pigg. Vad e fel? Kronisk trött :( t.om. så att mamma i dag undrade hur fan jag ser ut under ögonen?
En massa i tankarna, vet inte hur jag ska sortera dem

Har hjälpt emsan att flytta, så har lite lätt träningsvärk i magen o i ryggen. ska gymma i mon, samt hjälpa ems att förbereda inför ommålningen. det kommer bli najs! ;)

Träffade Amanda i stan i dag och snackade :D hoppas vi kan hitta på nått mer snart :)

Vet inte mer vad för vettigt jag har att säga.. hm. fick iaf reda på idag att jag blev godkänd på Livscykelanalys tentan :D t.om. 10 poäng över G-gränsen :3 lite smått stolt faktiskt ^^'

Snart så har jag tittat igenom säsong 5 av Supernatural.. vad ska man göra med sitt liv då?
"Draw me from the pit of DESTRUCTION that I go not down to hell." - Castiel, fallen angel

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar