söndag 24 april 2011

Påsk, bio och ångest

Nu blir det lite kort om några dagar ^^:
Igår så var det Påsk! riktigt spexig vecka det har varit faktiskt.. i torsdags efter skolan så åkte man till Gekås med André och Gustav :D. Hittade några små grejjer :3. Sedan så på kvällen så var vi hos André och flummade runt. Spelade något turtles spel (Y). Begav mej hemåt för att sova, för att sedan vakna och åka till Gabbe med André x). Vi tog en lång promenad med Gabbes sötis hund Roxy <3. Därefter så hade vi ett mini thé kalas på Gabbes altan.
På lördagen så cyklade jag till André, och Gabbe kom dit inte långt efter. gick ner till gullbranna stranden :D sketa mysigt! Sedan så spelade vi såklart lite Halo :3 ett måste ju.
Flummm kort från stranden ^^

ca kl 15 så cyklade jag hemåt för att sedan åka med André till Gustav's place i trönninge. Påsk firande med människorna, de gilla vi! Snackade en massa, och spelade en massa! samt spelade nått mysko spel som hette AtmosFear. Gick typ ut på att man skulle spela om sin själ, men alla förlorade xD. yäss, soft kväll :)
Idag så sov jag typ till halv ett xD med tanke på att jag inte kom hem förrens halv fyra i natt :P jag behöver min sömn x). men är ju ledig nästa vecka, så får passa på att vända tebaka dygnet då ;). Ikväll så ska jag på bio :D ska se Water for Elephants. Man får väl se hur det går ^^.
Nästa vecka är det omtenta vecka, och ska plugga inför en tenta som jag ska ha på Valborg -.- skit kul. menmen.. har tentaÅNGEST redan nu >.<. Får väl ta mig själv i kragen och plugga mest hela dagen ;) (nynnar på "gympa mer" låt från nollning) Men får väl vara lite optimistisk och tänka; ÄSH! det löser sig nog :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar