söndag 15 maj 2011

Det är inte lätt när det är svårt

Tänkte vara duktig och skriva något vettigt i bloggen, men vartenda gång så blir det liksom *blank* kan ju svamla på lite tänkte jag..
Fredagen den 13:e vad är det för något? Gick helt säkert hela dagen.. men det verkar som om otursdagen är försenad för mig. I dag.. man bara VRF?. Trodde fan att min blindtarms appendix gick sönder. Nej men allvarligt, jag hade så ont i magen så jag bara ville lägga mig ner på golvet och dö. och jag har rätt HÖG smärtgräns ändå.. liksom när knäet gick ur led så bara: Hahahahaha *skrattar liggandes på mattan* Men nu alltså.. det var t.om. så att jag kved. nu typ har de mesta gått över, men har fortfarande efterskalv av smärta..
Sedan som om det inte var nog så fick man precis reda på att en släkting har slagit halvt ihjäl sig så de var tvungen att söva ner han och köra ner han till Lund. sänder mina tankar och hoppas på det bästa, att det inte är något allvarligt <3.



Så igår var det Eurovision, och klart så vann inte Sverige.. :( men Saade fixade en awsome 3:e plats!! jätte duktigt faktiskt! men lite synd där på 2:a platsen.. jävla Italien!! Var hos Madde med tjejerna och som vi skrek när Italien fick 12:an x'D
Just nu så sitter jag med projektarbetet med ekologin och försöker knåpa ihop en vettig inledning utan större framgång.. men men får väl se i mon var tjejerna säger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar