söndag 22 maj 2011

Like today never happen..

Jadå sitter man här igen och undrar vart tiden har tagit vägen? sitter med plugget inför tentan i mon och vet verkligen att detta kommer gå käpprätt åt helvete.. men men.
Sedan så kommer det dära mobil problemet igen. alltså igår fick jag spunk på min mobil. Den har ju ffs ingen batteritid alls! Pratade med André i typ två timmar och *poff* där försvann batteriet. sedan så fick jag panik för vi avbröts av att min mobil dog, o så sprang jag runt o letade efter laddaren. när jag väl hittade den så tog det ca femtioelva försök innan jag lyckades få den o ladda -.- ska nog aldrig köpa en sony ericsson vik-mobil mera. de bara krånglar :< Så då ska man åka in antingen i mon eller på tisdag och välja ut en sådan fancy mobil som folk har. men jag tänker nog dissa Iphone 4 och ta en Samsung Galaxy S2 ist ^^' har typ kollat igenom hela internet och jämfört den, och se vilken som är bäst, och det verkar faktiskt som samsungen vinner.. ^__^.

Samsung Galaxy S2 <3




Så då får man väl tagga inför Ölandsresan med klassen på onsdag då vi ska titta på b.la. jätte spexiga fåglar, samt frivilligt gå upp kl fem på morgonen för att se dovhjort! det är ju ett måste verkligen ;) :P ska vara borta tills lördag och sedan på lördag så ska jag till mamma och pappas 50-års kalas i vinberg.. hm. lite ont om tid kanske?!.  Lite smått stressad med tanke på att vi kommer till halmstad ca kl 16-17 på lördag och festen börjar i vinberg kl 18.. hehu. så ska jag vara wonder women och hinna köra till eldsberga, dusha, byta om, fixa hår och smink, köra till gullbranna och hämta André och sedan till vinberg i falkenberg.. och detta ska jag hinna på ca 1 eller 1 1/2 timme.. yäss. wish me good luck?

Neh får fortsätta plugga gånger tusen nu och sedan avsluta med ett avsnitt av Supernatural ;) <3

1 kommentar: