måndag 27 juni 2011

And at last I see the light

Så då var midsommar över :(. Jätte synd! För jag har haft det SKETA ROLIGT! :D Var hos Emilia och firade.. vi spelade kubb, åt en massa god mat, pratade en massa, spelade roliga spel och hade det helt enkelt jätte kul! :D. Sedan dagen efter så åt vi frukost på stranden :D jätte mysigt! Tack Emilia och alla människor som var med :) <3



För övrigt så kan jag faktiskt säga att jag mår bra :). länge sedan jag var såhär glad faktiskt! har kanske lite att göra med att jag var med syrran o kollade på kattungar :3. Emilie ska adoptera 2 st helt UNDERBARA kattungar!! *överlycklig* så nästa vecka bär det kanske av till gekås för att köpa lite kattgrejjer :3


Imon ska jag träffa den bästaste Anne lii och spela minigolf :D. så fyller mamma år så ska köra inom blommaffären och köpa en gigantisk bukett blommor från mig o emilie :). Samt får man väl inhandla lite nya akvarieväxter ^^

Neh ska sova nu efter att ha glott på några Supernatural avsnitt :3 <3


Jaha.. precis efter jag skrivit att jag mår bra och allt, så kommer en viss person in och total skäller ut mig.. tack för att du förstörde mitt goda humör! verkligen jätte kul... nu ska ja cry myself to sleep. natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar