söndag 19 juni 2011

Keep on dancing till the world ends

I fredags så var det ett episkt säsongsavsnitt av Vampire diaries! :D <3 Ni som inte såg det, SE DET!
Vampire diaries <3
Jaha igår då så var man på baluns :) Jonas, min kusin Annas man, firade vi att han fyllt 40 :) Jätte spexig fest i deras enormous garage! Hade det skojjigt värre! :D
Så idag då som vanligt en tråkig söndag, så tvättar man för fullt och håller tummarna att det inte börjar regna. man får väl försöka hinna med att kapa av håret lite hos Gulbrannafrissan. hoppas hon inte klipper de för kort :/ vill ju låta det växa, men måste dock klippa det för de ser ut som ett skatbo :/. men men. håller tummarna att de blir najs!
Idag så försökte jag få på det dära skyddsfilmen till samsungen.. heh jag säger bara: En massa luftbubblor! de stod att de skulle försvinna sen efter ett tag.. hoppas de stämmer!

Imon så blir det nog en tråkig måndag, men sedan på tisdag! då! ska färga håret hos Memmelimu, samt träna med Madde2 och sedan träffa tjejjerna och sy på ovvarna! :D wie :D!. haha har typ 30 märken som jag ska sy på :P de kommer ta en månad! Sedan beställde jag lite nya märken... från Bankok xD. hoppas de kommer fram save and sound! För beställde ett coolt pentagram märke :D!

Längtar också rumpan av mig till Midsommar!! :D ska till Emilia! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar