onsdag 22 augusti 2012

Det fanns ingen bara du, men jag är lyckligare nu

Börjar faktiskt gilla musik på svenska allt mer nu! Det har kommit så mkt bra musik..

Då var denna tentaperioden över. Så jäkla skönt! Men jag kommer inte få CSN i början av plugget.. Fattas 1,5 skrattretande poäng.. Men men. Jag får väl satsa på att göra Allmänkemi tenta i oktober. Tur att jag har jobbat mkt i sommar, och att jag har snälla föräldrar som stöttar mig. Ringde CSN innan idag och tydligen har jag 4 veckor på mig att få in de 1,5 poängen.. Men tentaperioden är först i slutet av oktober..? Hur tänkte dem? Jajja, tur är ju att jag får CSN sen när jag väl fått de poängen. Får la ba gå utan bidrag i nån månad. Men detta löser sig förhoppningsvis! Håller alla mina tummar att jag klarar biokemin iaf!

Nu får det bli sleepmode, för imon ska jag asa min träningsvärkskropp till gymmet. Ska agera PT till mamma :D

Natti!

(ps. På bilden: söta Ian & Nina från TVD! <3)

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar