fredag 7 januari 2011

Ny färsk-bakad bloggare..

Då har man väl fallit för grupptrycket. Jag erkänner jag är svag. Alla andra i hela världen skaffar en blogg, så då får jag väl testa och se vad det är för speciellt med det.

Tänkte beskriva min dag lite i helhet samt svamla lite.
Dagen började med att man fick asa sig upp ur sängen, för att man vaknade som vanligt av ett jätte skarpt ljussken. Nej jag har inte kommit till himlen, utan det är till min stora besvikelse mitt akvarium som tändes. Man fick väl i sig lite frukost till slut, efter man gett de hånga fiskarna lite flingfoder.. glupska jäklar.


Jag tänkte att jag skulle göra lite vettigt idag, typ plugga kemi, men jag fastnade för en ny bok isället. Den heter "Den utvalda" skriven av P.C. Cast. Rekommenderar den definitivt! Verkar jätte bra än sålänge. Ska inte avslöja vad den handlar om, för då förstör man mystiken ;).
Fick tvättat idag med, samt ätit någon tacos grejjsimojjs. Jätte gott faktiskt!
Får väl se hur det framtida bloggandet kommer gå, men ska göra mitt bästa o ge det ett försök :3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar