måndag 31 januari 2011

Sega måndagar

Jahopp då är det slut på ledigheten och tillbaka till verkligheten.. Har haft en helt awsome helg, som började i fredags med att vara en massa istan med Gisela, och flummade runt. Sedan blev det my på kvällen med fläskfilé, för att lägga sig itid för att vara pigg på lördagen.
Lördag förmiddag så begav jag mig till Skogstorp till Emilia :D. Först till stallet, där hon har sin häst, för att kolla på när Linda fotade Millan och Lucy :D Alla bilder blev kanon fina tycker jag! :)<3
Sedan efter lite middag så körde vi till gekås och var där ca två timmar. Lagom tycker jag :P. då hann jag inte bli irriterad på alla kärringar som inte kan kontrollera sina kundvagnar. Värst av allt är dem som bara stannar upp och skapar trafikstockningar överallt x(. Men men vi kom där levande ifrån, och väl hemma hos Millan så glodde vi på Eclipse (Twilight saga del 3) som millan köpte på Gekås :D. Ganska länge sedan jag såg den faktiskt, så den var kanon !:)


Söndagen bara försvann, och samma med idag, måndag. Kom på mig själv läsade i Vampire diaries bok nr 1 färdigt, och kunde inte låta bli att läsa ut nr 2 också x) Svårt att låta bli när Damon är så snygg!! :P ^^'
Nu laddar man inför morgondagen, redovisning i LivsCykelAnalys, och gymmna och sedan en föreläsning i Zoofysiologi :). KANON KUL fyra av fem toast :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar