torsdag 20 januari 2011

Träningsvärk och livscykelanalyser

Idag så har jag gympat bort rumpan. och vad gör jag när jag kommer hem? JO jag sitter framför datan och domnar bort rumpan.. suck >.<
Vi hade en ny kurs som börja i dag, LCA, Livscykelanalys, så fick vi såklart en hemuppgift som jag nu suttit i en timme o skrivit, handlar om Svensk Kyckling faktiskt :D
I tisdags så hämtade vi overallerna till nollningen av de nya ettorna som ska börja nästa höst, I CAN'T WAIT! :D Så jekla kul det kommer bli!! :'D Vi ska ha invigning av dem nästa vecka på onsdag tydligen, inte måndag som de sa först :S.

[ Bara för att icanhascheezeburger är bäst :) ]

Men i mon blir det mer LCA och sedan slutar vi kl 12, o då ska ja träna med madde * 2 och emilie :3. Madde 1 och Madde 2 som pappa säger, Nilsson och Hammar :). Man får ju se till nu att man orkar bära alla tunga skolböcker som man kommer få. ISH längtar inte tills Biologi boken kommer nerdimpande.. eller inte nerdimpande, det är ett för lätt ord. Helt jävla fuccking ner cement atombombade... Tur att jag ska hämta den på Möllers, annars hade väl brevlådan gått sönder av alla vikt. Det väger typ ett ton och är på 1393 sidor o.O man måste nog köpa en ryggsäck, annars får man väl ryggproblem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar